wtorek, 21 lipca 2015

Ślubne pudełko z kieszenią na kupon w TOTKA


hej, hej...
Dziś pokarzę Wam pudełeczko z zawartością, której jeszcze nie było u mnie.
Chyba nawet na naszym blogu nie było czegoś takiego ;)
Pudełeczko zostało wykonane w całości z naszych papierów.
Oczywiście w roli głównej jest nasza fiołkowa kolekcja połączona z fioletowym arkuszem z kolekcji SOFT.
Nie zabrakło również mojej ulubionej tekturki w kształcie złączonych ze sobą podków, pod którymi znalazł się kupon w TOTKA :)
 W centrum pudełka zagościły uszyte przeze mnie 2 filcowe kapelusze symbolizujące Parę Młodą.
I to jest właśnie ta nowość, której jeszcze nie było;)
Zapomniałabym, listki kwiatków wykonałam z zieleni, którą znajdziecie na  arkuszu Fiołków nr 2.








No i jak Wam się podoba taka propozycja oryginalnego upominku dla młodej pary?!

Użyte materiały ze sklepu:

Mam nadzieję, że moja inspiracja Wam się spodobała.
Buziaki.
MargoLa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz