piątek, 2 grudnia 2016

WYZWANIE Z CHOINKĄ

WYZWANIE nr 10 Świątecznie z CHOINKĄ

W GRUDNIU
 zapraszamy Was do wykonania dowolnej pracy z papieru z motywem świątecznym, 
gdzie dominować będzie choinka.

Może to być kartka, zawieszka, tag, lub inna forma wykonana z papierów.
Praca musi być w tematyce świątecznej z widoczną choinką



Zasady zabawy:

1.Wykonaj  pracę wg wytycznych.
2. Praca powinna być nowa, niepublikowana nigdzie wcześniej.
3. Poprzez narzędzie inlinkz zgłoś nam swoją pracę podając link do swojego posta z pracą (nie całego bloga!)
4. Wyzwanie można łączyć z innymi.

5. Na wyzwanie można zgłosić jedną pracę.

6. Prosimy o linkowanie bezpośrednio do posta z pracą, a nie do całego bloga.
7. Zgłaszając prace trzeba podać w notce, że jest zrobiona na wyzwanie, podać linka do tej notki i wkleić banerek do wyzwania w poście. 
Będzie nam miło, jeśli zostaniecie obserwatorami naszego bloga.
8. Na wasze prace czekamy do 25-12-2016 do godz. 23:55
Wyniki ogłosimy do 05.01,2017 r.

Będzie nam miło, jeśli w pracy użyjecie nasz firmowy papier, lub tekturkę i podlinkujecie do sklepu.


Spośród wszystkich zgłoszonych prac wybierzemy trzy najlepsze, których zwycięzcy otrzymają banerek, a praca z największą ilością głosów otrzyma też paczuszkę z przydasiami :)




Bardzo prosimy również o wyłączenie weryfikacji słownej na blogu.
Pamiętajcie, że weryfikacja słowna nie chroni od spamu, a nam utrudnia zostawienie komentarza na Twoim blogu.


Banerek do posta z wyzwaniem:





Banerek, który możecie umieścić
na pasku bocznym Waszego bloga:




Nasz zespół przygotował dla Was  ciekawe inspiracje w świątecznych klimatach:)





Przygotowałam kartkę z choinką wykonaną z papieru Fiołki nr 2, 
którą potraktowałam białym gesso, nadając jej efekt śniegu na gałązkach choinki. Tłem dla choinki stały się papiery Soft Collection nr 4, Soft Collection II nr 1




Ja również przygotowałam kartkę świąteczną, to już ostatnie chwile na przygotowanie i wysłanie kartek. Do wykonania swojej wykorzystałam kolekcję Niezapominajki, której chłodne kolory idealnie wpasowują się w mroźny zimowy klimat.




Przygotowałam prostą karteczkę świąteczną 
z papierów Czerwona Róża nr 2 oraz Lato nr 1.



Gosia

Świąteczne kartki to okazja do użycia brokatu, a choinki uwielbiają brokat ;)





W dzisiejszych inspiracjach królują kartki z choinkami ;o)
Ja również przygotowałam taką prostą kartkę z zaśnieżoną choinką.
Kto powiedział że kolekcja FIOŁKI nie nadaje się na kartki?
Wyciętą z zielonego papieru choinkę pokryłam pastą imitującą śnieg 
i posypałam skrzącym brokatem. 
Gdzieniegdzie maznęłam ją też zielonym brokatem w kleju - dla zaakcentowania zielonego koloru. 
Dodałam kilka kryształków - bombek, a na czubku zawisła ćwiekowa gwiazdka. 
Tak powstała moja choinka :o)




Gosia

Przygotowałam kartkę z zimowym drzewkiem,
 całość wykonałam z Walentynki 3 i Róży 2.
Kartkę ośnieżyłam śniegiem z brokatem, koralikami i splaschem 





Przygotowałam biało - zieloną pracę z papierów pochodzących z kolekcji "Fiołki"




angel

Ja również przygotowałam
prostą kartkę świąteczną na papierze nr 2 z Magnolii.
Na niej w roli głównej oczywiście
 choinka z bombkami.


zapraszamy serdecznie:


3 komentarze:

  1. Tymi cudnymi choinkami skusiłyście mnie Dziewczyny na choinkowanie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne inspiracje. Taka choineczka, a takie cuda można z nią zdziałać :)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. I dobrze, że skusiłyśmy :) Przecież to choinkowy czas, dziękujemy :)

    OdpowiedzUsuń