niedziela, 25 grudnia 2016

Na powitanie dziewczynki

Moja kolejna propozycja 
to kartka z okazji narodzin małej Zuzi.
Kartkę wykonałam z papierów odnowionej kolekcji Soft II.
Delikatne kolory i urocze kropeczki, a do tego wesoła żyrafka i kartka gotowa. Dość skromnie, ale radośnie i dziecięco :)





Niektóre warstwy i elementy podkleiłam kostkami 3d, 
żeby nadać nieco przestrzenności, 
tekturka tym razem od Fabryki Weny.
Jest dla dziewczynki, więc i dla chłopca być musi.
Kolekcja Niezapominajki jest idealna - kropki i kratka w błękitach i zieleniach, wykorzystałam również grafikę od Janet.





Moi Drodzy, to już moje ostatnie inspiracje na blogu PaperPassion. Spędziłam tu trochę czasu i mam nadzieję, że nie zanudziłam Was swoimi pracami, a może i czasami zdołałam zainspirować :)
Dziękuję dziewczynom za miłe towarzystwo w DT, a Gosi za zaufanie. 
Miłej świątecznej niedzieli w ciepłej rodzinnej atmosferze

2 komentarze: