środa, 7 września 2016

Żyrafki na kartkach urodzinowych dla dziewczynek

Witajcie,
kilka dni temu na sklepowych półkach zagościła 

Różni się ona od poprzedniej kolekcji Soft wzorami, 
również kolorystyka jest inna. 
Całość utrzymana jest w tonacji różowej, niebieskiej i beżowej. 
Zostały zachowane jedynie dwa najbardziej uniwersalne i pasujące do wszystkiego 
wzory niebieski i różowy z przetarciami.
Papiery są fajne grubiutkie, mięsiste i fajnie się na nich pracuje.

Kolekcja Soft Collection II jest idealna na prace dziecięce, 
ale nie tylko. 
Wraz z dziewczynami z naszego DT na pewno nie raz udowodnimy, 
że papiery znajdą również swoje miejsce w pracach o zupełnie innej tematyce.

Dziś zaczynam prezentację tych papierów tradycyjnie bo dziecięco.
Jak zobaczyłam moje ulubione żyrafki w wydaniu papierowym 
to po prostu nie mogłam się im oprzeć ;o)
Ja już pokochałam tą kolekcję :o)





Pozdrawiam twórczo

1 komentarz: