niedziela, 26 czerwca 2016

Magnoliowy box

Box - nie robię ich zbyt często, bo trochę długo to trwa, ale jak już mam to się chwalę :)
i oczywiście kolejny już raz zachwycam się kolekcją Magnolia.
Nadaje się do wszystkiego - tym razem pudełko fioletowo - różowe na pierwsze urodziny Dorotki.
Jest także moja ulubiona misiowa grafika od Janet, nasze tekturki baloniki, ramka z kratkąduży miś, który siedzi w środku i będzie pilnował małej słodkości, dlatego zostawiłam trochę miejsca koło niego, babeczkę wycięłam z paska dodatków Magnoliowej kolekcji.
Trochę chlapków, trochę brokatu i kwiatków i możemy składać życzenia :)







Mam nadzieję, że mała jubilatka uśmiechnie się na widok misiów :)
Ciekawa jestem także Waszych prac wykonanych z magnoliowej kolekcji. Może się pochwalicie?

Tymczasem słonecznej i radosnej pierwszej wakacyjnej niedzieli życzę

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz