niedziela, 24 stycznia 2016

Always together...

... taki właśnie napis widnieje na mojej dzisiejszej inspiracji.
Jest romantycznie, koronkowo i warstwowo. Kartkę podarować można najbliższej osobie, tak bez okazji, ale doskonale sprawdzi się również jako kartka ślubna.
Po raz kolejny doskonale spisała się kolekcja Róża, tym razem  połączyłam ją jednak z kropeczkami z kolekcji Fiołki. Białe różyczki potraktowałam mgiełką, dodałam róże na tiulu i metalowe serduszko, opalizujące perełki zawiesiłam na białym sznurku. Jest również tekturka-ciągle się ich uczę :) ale zdecydowanie ułatwiają i upiększaja prace.Ja wykorzystałam połowę tej ramki - zawijaski wdzięcznie wyglądają spod kwiatków. Na koniec białe gesso, brokat i kilka chlapnięć splashem.






Ciekawa jestem, jak Wam się podoba moja dzisiejsza propozycja :)
A może popróbujecie zrobić podobną romantyczną i bogatą warstwówkę? 

Miłej niedzieli

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz