wtorek, 3 listopada 2015

Kartka prezent


Witajcie.
Kto z nas nie lubi dostawać prezentów?
Chyba wszyscy je lubimy.
Dziś poszedł pod nożyczki arkusz Niezapominajki w kraciastym i kropiastym wzorze.
Osobiście to ja nie przepadam za kratą, ale ta akurat mnie urzekłam. Idealnie bowiem wpasowała się do mojej kartki w kształcie prezentu.
Każdy prezent musi mieć ładną oprawę i mój właśnie taką ma, a to wszystko za sprawą dodatków w postaci żółtej kokardy w kratkę, bombki, którą posypałam białym brokatem oraz poinsecji, którą sama wykonałam.
Do tego troszkę sznurka, kilka błyszczących gwiazdeczek i kartka gotowa.





Użyte materiały:


I jak Wam się podoba taka propozycja kartki na Święta Bożego Narodzenia?
A może macie jakieś inne pomysły?! Chwalcie się koniecznie.

Na koniec zapraszam Was do działu NOWOŚCI, gdzie czekają na Was szyszki, guziki, bombki, kolorowe sznurki, papiery i inne świąteczne dodatki, dzięki którym Wasze prace nabiorą świątecznego klimatu.

Buziaki.
MargoLa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz