czwartek, 19 listopada 2015

Eksperyment z kolorami - mięta, turkus, fiolet

Witam!

Postanowiłam połączyć w mojej pracy kolory: miętowy, turkusowy i fioletowy.  Pomyślałam sobie, że kompozycja musi być przemyślana i akcenty kolorystyczne użyte w odpowiednich proporcjach, by uzyskać miły dla oka efekt.




Na mojej kartce kolor miętowy jest w przewadze nad turkusem. Kilka fioletowych listków wydaje się być wystarczającym akcentem tego koloru. Dodałam jeszcze odrobinę listków niebieskich, aby ożywić kompozycję. Wszystkie elementy zostały lekko postarzone turkusowym tuszem. 

Wykorzystałam digi - stempel autorstwa   Alice





Powiem szczerze, że jestem z efektu mojej pracy zadowolona. Kolory ładnie się ze sobą zgrały, a niełatwe to było zadanie połączyć papiery z trzech różnych kolekcji tak, by wszystko ładnie pasowało.

A Wy jak sądzicie? Czy kolory w tym zestawie pasują do siebie
i tworzą harmonijną całość? Czy podoba się Wam ta kompozycja? Który z użytych arkuszy podoba się Wam najbardziej?

Użyłam poniżej pokazanych arkuszy, które są dostępne w sklepie:


 



Dziękuję za uwagę i czekam na Wasze opinie na temat dzisiejszego eksperymentu kolorystycznego.



2 komentarze:

  1. Śliczna karteczka ! Mam fioła na punkcie mięty i turkusu :) a fiolet świetnie do tych kolorów pasuje , nigdy bym nie pomyślała ;) Efekt nieziemski :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń