poniedziałek, 14 września 2015

Na chrzest z bucikami i metalowym akcentem.


Hej, hej...
Dziś przybywam do Was w zastępstwie za Agnieszkę.
Na pewno kojarzycie mnie z bardzo bogatymi exploding boksami o oryginalnej zawartości.
Tym razem  będę oryginalna i pokażę Wam coś zupełnie innego - podzielę się bowiem z Wami z moją można by powiedzieć skromną karteczką na Chrzest Święty.
Pod nożyce więc poszła Róża, którą połączyłam z Pastelowym różem nr 3 i  uzupełniłam tekturowymi bucikami dziewczęcymi.  
Eleganckim dodatkiem do całości stał się kwiatek, który wykonałam z wykrojnika Leane Creatief Kwiat  i przyozdobiłam różową wstążką w kratkę, którą znajdziecie w dziale PASMANTERIA.
 




Użyte materiały ze sklepu:


I jak Wam się podoba taka inspiracja?
Metalowe akcenty które znalazłam gdzieś głęboko w szufladzie sprawiły, że kartka nabrała charakteru
 - dostała "pazura".
Pozdrawiam Was gorąco.
MargoLa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz