piątek, 28 sierpnia 2015

Witaj szkoło

Witajcie!
Niestety to już ostatnie dni wakacji. Koniec laby, całe tabuny uczniów ruszą do szkół. Niektórzy po raz pierwszy przekroczą próg szkoły. Tak jak moja mała sąsiadka. Przygotowałam więc dla niej karteczkę - kolorową i dziecięcą, ale nie infantylną (mam nadzieję).
Wykorzystałam tym razem:
pastelowy fiolet jako pierwsza warstwa z koronkowym brzegiem,
następnie obszarpana soczysta zieleń z kolekcji Lato. Tag wycięty TYM wykrojnikiem  z żółtego arkusza z kolekcji pastelowej. Kredki to papiery z kolekcji SOFT - niebieski, miętowy i różowy oraz fuksja z kolekcji Lato i biszkoptowy kolorek na czubkach kredek z arkusza nr 2 z kolekcji beżowej.
Mam nadzieję, że dzięki tej kartce wędrówka do szkoły okaże się przyjemniejsza :)






Jeśli chcielibyście zrobić taką kartkę, to przygotowałam dla Was napisy - nic wielkiego, ale może się przyda. Koniecznie  pochwalcie się pracami, jeśli je wykorzystacie.







Słonecznego dnia
AnetaA

2 komentarze: