czwartek, 20 sierpnia 2015

Gościnnie miesz-Anka

Dzisiaj na blogu gościmy Anię :)

Witajcie,
nazywam się Ania w świecie blogowym po prostu miesz-Anka.
Uwielbiam ciachać papierki i staram się z nich wyczarować coś fajnego.
Moje wyTworki możecie pooglądać np. na moim blogu: www.miesz-Anka.blogspot.com
Ostatnio w moje łapki wpadły papiery PaperPassion. Zakochałam się w nich - są rewelacyjne, grubiutkie, mięsiste ... idealne do cięcia, targania, wycinania. Moje serce skradł szczególnie jeden jaśniutki (Fiołki 4) z najnowszej kolekcji. Jak dla mnie to jest on po prostu idealny na przeróżne prace. Można go fajnie połączyć z poprzednimi kolekcjami. Zresztą sami zobaczcie ;o)




użyte papiery:























Dziękuję Gosiu za zaproszenie do Was na gościnne występy :)
Pozdrawiam
miesz-Anka

3 komentarze: