niedziela, 9 listopada 2014

Pamiątka Chrztu Świętego na bogato i Aniołek z filcu.

Witajcie.
Wracam do tego, co wychodzi mi najlepiej czyli do pudełek.
Dzisiaj pokarzę Wam bardzo ukwiecone pudełeczko, które przygotowałam na Pamiątkę Chrztu Świętego 
pewnej dziewczynki.

Całość w różu i beżu z dodatkami bieli.





Materiały ze sklepu jakie użyłam:

Na koniec chciałabym Wam pokazać w jak fajny sposób można wykorzystać materiały ze sklepu Paper Passion z działu Dekoracje i Ozdoby  i Pasmanteria nie koniecznie w scrapbookingu.
W tym celu uszyłam specjalnie pod tą okazję aniołka z filcu, który jest częścią składową całej kolekcji ozdób Bożonarodzeniowych.


Użyłam tutaj:
Badziku w kształcie serca
Koronka bawełniana klockowa antyczna biała


Całość kolekcji pokarzę już wkrótce.
Tymczasem życzę Wam  miłego dnia
MargoLa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz