czwartek, 27 listopada 2014

Kolejny odcinek serialu o tekturkach...


Witam i pozdrawiam wszystkich stałych obserwatorów
i sporadycznych podglądaczy!
 
 
Dzisiaj testujemy tekturkę
Świeczka z kokardą
 
 
Mój pomysł na ozdobienie tej tekturki to brokat. Przy użyciu kleju Magik ozdobiłam tekturkę w stosownych miejscach brokatem w kolorze korespondującym z kolorem papieru i stempla.
 
 
Do wykonania tej kartki użyłam produktów dostępnych w sklepie:
 
 
 
 
 
 
 
 
Stempel - free digi
 
 
 
Dziękuję za uwagę i zachęcam do linkowania swoich prac z udziałem naszych produktów  na FAN SITE.
 
Wszelkie komentarze dotyczące zarówno mojej kartki, jak również firmowych produktów będą bardzo mile widziane.
 
 
 
 


2 komentarze:

  1. Kartka jest bajeczna ;)
    a świeca z brokatem prezentuje się rewelacyjnie, taki mały drobiazg a taki wielki efekt ;)

    OdpowiedzUsuń