niedziela, 13 lipca 2014

Bardzo kwieciste pudełeczko ślubne


Witajcie.
Dzisiaj niedziela, czyli mój dzień inspiracji.
Ostatnio bardzo dużo czasu spędzam na samodzielnym robieniu kwiatów.
Praca to troszkę żmudna jest, ale za to jakie są efekty.
Kilka dni temu dorwałam się do papieru z Namaste i takie kwiatuszki poczyniłam.


Te miętowe tak przypadły mi do gustu, że chodziły za mną i chodziły, aż w końcu postanowiłam zrobić z nich użytek i wykorzystać je na jakiejś pracy.
W sumie długo nie musiałam się zastanawiać, bo od razu wiedziałam, że ich połączenie z papierami z Delikatnej Kolekcji Paper Passion będzie rewelacyjne.
I się nie myliłam.
Dziś przedstawiam Wam mój najnowszy projekt pudełeczka - takiego jeszcze u mnie nie było, ale na pewno będzie, hihi...
Połączyłam w całość moje dwie pasje - papier i filc i powstało coś zupełnie niesamowitego.
I choć z natury jestem osobą bardzo skromną, to muszę powiedzieć, że jestem dumna ze swej pracy  i żal było mi się  z nią rozstawać..., ale co tam...
Mam tylko nadzieję, że spodoba się obdarowanym.

Uwaga będzie dużo zdjęć, hihi...!!!









I koperta na pieniążki.


Wykorzystane materiały ze sklepu:





Na koniec chciałabym przypomnieć o trwającym jeszcze na naszym blogu WEEKENDOWYM  WYZWANIU  EKSPRESOWYM szczegóły tutaj, na które serdecznie Was zapraszam.

Mam nadzieję, że moja dzisiejsza inspiracja przypadła Wam do gustu i zachęci Was do korzystania z naszych papierów i nie tylko.

Życzę miłego dnia

MargoLa 


1 komentarz: